Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Μην ξεχάσεις γιατί...χάνομαι!


"Δεν είμαι σίγουρη για πολλά πράγματα! Η αντικειμενικότητα, πόσο μάλλον μια αντικειμενική σιγουριά αδυνατεί να ξεχωρίσει μέσα σε τόσες μικρές και θαυματουργές ανασφάλειες. Αναρωτιέμαι συνέχεια τι είναι και τι σημαίνει εμπιστοσύνη και ψάχνω να βρω αν υπάρχει η λέξη αυτή στο λεξιλόγιο μου. Στο δικό σου υπάρχει, αλλά είναι αυτή η ίδια λέξη ή μάλλον έχει αυτό το ίδιο νόημα...; Κι αν ναι, σε θαυμάζω, απλά! Πραγματικά σε θαυμάζω!  Και εξακολουθώ να αδυνατώ... Είναι το ότι είμαι μακρυά σου, φταίει κάποιος ή κάποιοι άλλοι; Δεν ξέρω... πραγματικά και φοβάμαι. Οι άνθρωποι αλλάζουν από λεπτό σε λεπτό, από στιγμή σε στιγμή, από σκέψη σε σκέψη...ω ναι, αλλάζουν, όλοι, ανεξαιρέτως...τρομακτικό! Σκέπασε με, και θα το ξεχάσω αλλά ταυτόχρονα πάρε τη ζαλάδα μου και καν' την χαμόγελο! Γελάς, το ξέρω αλλά εγώ φοβάμαι και τρέμω...κάθε μέρα, όλο και πιο πολύ. Σε παρακαλώ, μην ξεχάσεις επειδή τελείωσε το όνειρο. Μην ξεχάσεις, επειδή ξύπνησες. Μην ξεχάσεις γιατί...χάνομαι!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου